Lördag

!!! Idag har det inte heller blivit mycke gjort.. Fattar inte hur man kan vara så här seg hela tiden?? Ska jag börja hinka i mej Red Bull så jag får vingar och kan flyga iväg en vända eller??hihi! Har nyss kommit ur duschen för jag tänkte att den skulle göra mej piggare, men inte då :(

Har hittat en blogg som e skoj att läsa! En tjej på 18 år som e 3 barnsmorsa.. Varje dag blir det att jag kollar vad hon skriver! !http://mammabeckas.blogg.se/

Vad ska man hitta på idag då? Någon som har något bra tips?? Igår hade jag en tanke på att ta och va seriös och baka lite bröd, men idag var den tanken bortglömd.. Hade varit gött me färskt bröd och billigare blir det ju me om man bakar lite själv.. Tänk färskt bröd med ost och tomat på?? Har hittat ett recept som man ska ha soltorkade tomater i och det lät väldans gött måste jag säga och verkade inte så invecklat att göra heller.. Får väl se om man har mer energi imorgon så kanske man ska ta sig i kragen och göra ett ryck..

Nä nu ska jag nog ta och kolla på Låt den rätte komma in och se om den e så bra som alla säger och tycker?? Jaja det visar sig!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0