Längtar efter att

vinna nu.. Tänk va härligt det hade varit att inte behöva tänka på vad saker kostar eller om pengarna räcker till räkningar.. Blir så less av att allt ska styras av om man har pengar eller inte :(

Idag tog jag och Felix en vända till högskolan och skrev ut uppsatsen som min och Linas uppsats bygger vidare på + Annas uppsats så man kan få en bra guide till hur vi kan lägga upp våran så vi inte får nån påbackning av det under opponeringen..Vill ju inte behöva ändra på nånting alls, men lär säkert bli lite ändå! Blir så stolt över Felix på våra promenader nu för tiden.. Han sköter sig så bra och inte så mycke dåligt uppförande vid möten me andra hundar.. Vi mötte hela hunddagiset som var ute på promenad samtidigt som oss och Felix brydde sig inte trots att hela högen me vovvar skällde ut oss utav helvete. Inte ett enda utfall gjorde han trots att det säkerligen var en hel hög me hanhundar bland gänget från hunddagiset =) Har nog blivit tydligare i mitt ledarskap och mer avslappnad när vi möter andra hundar och det gör ju susen! Har väl kollat på Mannen som kan tala me hundar och sen Hundcoachen me! Där får man bra tips faktiskt som funkar väldigt bra om man bara håller sig till det hela tiden!

Har nyss pratat med någon i telefon och som tur e får han mej att glömma allt runt omkring och man kan prata om allt och ha väldigt skoj i luren..Snacka om härligt skratt retstickan har..hihi!! Hade önskat att jag hade kunnat fara ner i helgen, men som vanligt styr ju bristen av pengar att man får lov att stanna hemma.. Får hoppas att jag kan komma iväg nästa helg iaf..Orkar inte vänta nå längre än så nu faktiskt! 

Nä nu ska jag ut me vovven och sen am i 
!!Blev lite svengelska här nu :-P. Blåställen lär säkerligen väcka mej strax efter 7 imorgon bitti och det e inte skoj :(


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0