Idag e det

 och jag blev väckt halv åtta av ett jävla borrande som vanligt och inte har jag kunnat plugga nå mycke idag pga det.. Trodde att jag och Lina skulle börja skriva på uppsatsen idag så jag och Felix kunde rymma ifrån allt oväsen, men hon kommer inte till Falun förrän imorgon.. Får väl se när vi ska börja skriva på den då.. På fredag drar jag till Sthlm och hälsar på någon.. Ska bli härligt :) Hoppas jag får tag i en hundvakt så jag slipper ta med Felix dit.. Hade varit skönt att få åka iväg själv och bara koppla av och tänka på sig själv.. Men men huvudsaken e väl att jag kommer iväg iaf :) Han har då sagt att jag får ta med Felix om det inte går att få tag i nån hundvakt!!

Idag har jag hållit på att skicka en massa tradera paket.. Gissa om man har blivit expert på att trolla ner sakerna i små paket :-P.... Allt för att frakten ska bli så billig som möjligt åt dom som vinner auktionerna!!

E lite trött idag för igår låg jag och babblade i telefon med någon till halv ett på natten och sen började jag läsa isfolket efter det. Så jag släckte nog inte förrän efter halv två!!

Nu ska jag fortsätta kolla på Ugly Betty här och sen blir det väl dom desperata husfruarna oxå kan jag tänka mej:)

Bye for now


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0