hoho

 e man och väldigt uttråkad efter att Malin åkte härifrån :( Vi har kollat på filmen marley and me.. Väldigt rolig faktiskt.. Hade blivit tokig om jag hade haft en sån hund..hahaha!! Den filmen e sevärd kan jag lova :)Sitter och pratar me Åsa och någon på msn som håller mej lite sällskap.. Hade ju varit bättre med livesällskap av en viss någon, men det kommer att ske nån helg framöver här :-P jahapp nu sviker Åsa mej här och den andra e då så tyst och tråkig just nu :( fast han har ju jobbat så in i helvete så han e väl trött kan jag tänka mej! kanske e dags att krypa ner i en renbäddad säng och sova lite?? Har hunnit me en hel del idag. Eller rättare sagt igår för nu e det ju lördag.. Läst lite litteratur och sen städat och så kom ju Malin sen så vi har umgåtts ikväll. hennes gubbe e och fiskar i helgen och hon ville inte sitta själv så då kom hon hit istället:)
Nä nu ger jag upp för inatt!
 Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0