hmmm

 men man e ju fortfarande ledig eftersom det e påsk :) Fast imorgon sätter allvaret igång me att skriva C-uppsatsen.. Oh my god hur ska då det gå?? Ibland funderar man vad fan man har gett sig in på??? Det e ju inte bara bara att skriva det där eländet!! Man ska ha ett bra språk och det gäller att skriva om sakerna med egna ord så det inte blir plagiat...Shit säger jag bara!!

Dagen började som vanligt me Felix första kuckturné och sen blev det frukost och Våra bästa år på dumburken! Sen surfade jag runt lite på nätet och läste lite bloggar.. Efter ett tag hörde Moa av sig och ville att jag skulle me ut på en promenad me henne och vovvarna och så fick det bli i  .. vädret! Vi har ju inte varit ute och gått tillsammans på ett tag så det blev en jävla massa pratande.. När jag kom in från promenaden så såg jag att några av mina auktioner var avslutade så då var det bara att skicka vinnarmail till dom och leta reda på plaggen som dom köpt och lägga i adresslapp i dom, så jag vet vart dom ska när pengarna har kommit in på kontot.. Har fått en hel del sålt nu under påsken så imorgon trillar det väl in lite pengar så jag kan börja skicka iväg dom.. Så nästa helg blir det mys för min del :)

Nu  är det för min del.. Har köpt såna där goa cappuchinosaker sist jag var och handlade.. Sen ska jag försöka läsa lite litteratur en vända!


Hörs senare om jag orkar skriva nå mer idag!Visar väl sig!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0