Har inte

orkat skriva nå förrän nu.. Var lite slut efter Sthlmsresan för det blev ju inte så mycke sömn ;) För det första så sover inte jag så bra när jag sover borta och sen hade jag ju bättre saker för mej än att sova..

När jag kom ner till Sthlm så hade han inte slutat jobba än så jag satte mej och drack två öl som jag kände av direkt. Har alldeles ballat ur me drickandet nu tror jag.. Blir ju full på ingenting. Efter nån timme kom han och mötte mej och vi tog tunnelbanan hem till honom.. Snacka om att jag kände mej vilsen där i tunnlarna.. Undrar hur fan det ska gå när jag ska va där och åka själv?? Kommer ju gå vilse direkt. Vi gick och handlade en vända och sen blev det mat och mys..

Synd nog fick han lov att jobba några timmar på lördan men det gick ju det me.. Klarade mej ju själv där hos honom under tiden..Sen när han kom hem så blev det mys och lite sömn och sen gå och köpa mat och efter det så blev det att kolla på tv och bara ta det lugnt och mysa igen. Vi var uppe väldigt sent på lördag natt och sov väl ganska länge på söndag. Var jävligt skönt att bara få komma iväg utan hund en vända och bara tänka på mej själv.. Ann- Sophie som skulle ha Felix på lördag natt hamnade på akuten pga allergi. Hon visste inte om att hon var allergisk mot viss päls och den sorts päls som hon e allergisk mot har ju så klart Felix, men hon löste det hela me att ringa till Moa på söndag fm och hörde om hon kunde ta Felix fram tills jag kom hem och det gjorde Moa..

På vägen hem så fick jag ett sms av Dorran som undrade om jag hade överlevt helgen.. Det hade jag ju för jag söp ju inget under helgen utan bara tog det lugnt.. Några skavsår blev det *hihi*men annars mådde jag hur bra som helst =)

Nu har jag blivit utan badrum oxå.. Ser ut som fan här för allt damm kryper igenom dörrarna verkar det som..Bor verkligen på en byggarbetsplats just nu :( Blir väckt hur tidigt som helst och hur fan kul e det att va utan toa när man har mens då?????????????????? Not at all kan jag ju upplysa er om.. Det verkar då inte som det e nån vattenskada iaf sa killen som kom imorse och då sa jag till honom - Fan va bra för jag skulle aldrig stå ut me er i 10 veckor och så flinade jag åt honom..Sex veckor e mer än nog..

Fick utdrag ur belastningsregistret idag men jag mitt jälva pucko har ju beställt fel så nu får jag beställa ett för personer som ska jobba inom skola och barnomsorg. så nu får brevbäraren lite till att fundera på när det kommer ytterligare ett brev från polismyndigheten till mej.. Vet inte hur jag tänkte sist när jag höll på me det där skiten.. Måste ha varit väldigt trött eftersom jag inte såg att jag beställde fel papper :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0