Förvånad

över att det gick så fort att få mail från en förskola som vill träffa mej för arbetsintervju.. Mailade iväg 13 CV i onsdags kväll och idag (eller rättare sagt igår om man kollar på klockan) på fm när jag kollade mina mail så hade jag fått mail från en förskola i Hässelby och hon skrev att hon mycket gärna vill träffa mej.. Skoj som fan men hur i helvete bär man sig åt?? har väl aldrig varit på nån sån intervju nån gång.. Har inte behövt utan jag har fått jobb ändå. vad ska man ha för kläder och den största frågan av dom alla.. HUR FAN SKA JAG HITTA DIT??? Måste ha tag i nån hundvakt me som kan ta Felix över dagen åt mej. Har tänkt att jag ska ta och fara dit nån dag nästa vecka.  Gud va nervös jag kommer att vara.. Hoppas det är en bra förskola och att jag får jobbet.. Ser faktiskt fram emot att flytta en vända igen och testa nå nytt. Tro om man kommer trivas i sthlm bland alla 08 or som det brinner i baken på?? Kommer då närmare en person så man kan träffas lite då och då när lusten blir stor..hehe..

Har suttit och skrivit uppsats hela veckan. Vi har faktiskt fått mycket skrivet nu!Hoppas att våran handledare blir nöjd me det oxå! E så trött så jag tror jag spyr....Har fått lov att gå upp tidigt som fan varje morgon pga att dom har börjat me badrumsrenoveringen nu och jag har ingen toa för tillfället :( Precis så här såg det ut igår när jag kom hem.. ingen rolig syn och inte heller roligt att få lov att duscha i en vagn där alla andra duschar me.. *usch* Snart e det bara 5 veckor kvar iaf. Får ju hoppas att det inte e några vattenskador, men det verkade inte så sa en av blåställen. Hoppas att han inte ljuger! Har fått en husvagnstoalett som jag kan använda på natten om man bli akut pissnödig men har inte vågat använda den än, för jag vet inte hur jag ska tömma den. Måste fråga killarna imorgon.. Lite pinsamt om jag skulle använda den och sen få lov att fråga dom hur man gör..ingen höjdare det heller!! En av killarna e en riktig sexig sak i sina arbetskläder.. Trevlig som fan e han me..

På måndag ska jag bli spådd av en från Blge :) Hon e riktigt bra berättade en kompis som blivit spådd av henne. Ska bli skoj att se vad som kommer att ske me mitt liv. Hon kanske ser om jag får jobbet och någon lägenhet nere i 08landet! Nä nu blir det sängen. Får väl inte sova nå länge imorgon heller + att jag och Felix ska möta Lina vid högskolan vid halv tio för vi ska låna en bandspelare så vi kan spela in våra intervjuer me pedagogerna och sen ska vi gå hem till henne och fortsätta skriva. Förhoppningsvis blir vi klara me forskningsbakgrunden imorgon :)

Gonatt och sov gott alla!!

Kommentarer
Postat av: dorran

ser ju nästan ut som att vi har varit där..bordet paja två gånger å dusch draperiet åkte ner oxå...

2009-04-27 @ 10:59:49
URL: http://diezeldoriz.blogg.se/
Postat av: Ullis

Haha ja du så det blir när vi festar, men det verkar som mitt bord överlever det mesta.. Än så länge iaf.. Får väl se vad som händer nästa gång ;)

2009-04-28 @ 13:08:01
URL: http://raggarullis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0