.......................

Tydligen e det d och jag vet inte alls vad jag ska hitta på för nåt!! Började dagen me en morgonpromenix me Felix som gav en riktig gomorgonpuss för att visa att han ville ut!!Han e go min lilla vovve!! E lite trött för jag messade me någon till två inatt, men vi var så trötta så vi avslutade det hela innan vi somnade ifrån varandra!I slutet blev det många mmmm och då e det tecken på att vi håller på att somna ifrån!

Borde väl sätta mej ner en liten vända idag och kolla igenom lite mer litteratur nu när det e lugnt i huset.. Har ju som jag skrivit tidigare inte gått att plugga här pga allt stimmande från alla blåställen! Men nu e det såååååååååååå lugnt och skönt i huset =) Var ganska lugnt igår me så jag höll på i några timmar då med!Vill ju vara lite förberedd tills vi ska börja skriva på tisdag!

Börjar hända lite saker på Tradera nu iaf, sen jag fick mitt första omdöme som säljare! Hon skrev att hon rekommenderar mej till 100% och sånt blir man glad av =)Efter det har flera bud trillat in så har jag tur kanske det kan bli en tripp till Sthlm nästa helg :-P Behöver verkligen få komma iväg en vända nu och se nå annat!!Då kanske man får lite ny inspiration så man pallar me det sista i utbildningen :-P

Nä nu ska jag ta och käka lite frukost här och sen försöka få lite gjort!!
Ha det bäst idag nu!!Och ät inte för många kåtkulor ;)

och glad påsk än en gång!!

Bye för denna gång!

Hej igen!! Idag har jag skickat iväg lite informationsmail till folk som vunnit en del av mina auktioner+ att jag har rensat ut lite böcker som jag ska lägga ut på Tradera så fort jag orkar.. Kommer ju aldrig läsa dom nå mer så varför ska dom stå och skräpa här hos mej för??? Man kan då inte beskylla mej för att vara nån samlare precis.. Nu ryker det som inte sitter fast..haha..Har blivit lite messande me någon+ att han ringde en vända ikväll me så då blev det väl att prata i lite över en timme i luren oxå..Efter det så gick jag ut sista kuckvändan me Felix för det börjar väl närma sig att krypa under täcket känns det som.. Synd nog alldeles själv :( men snart så händer det saker :-P

Hörs imorgon!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0