Biljett

till Sthlm e betald och klar och även hemresan.. Fixade det på vägen hem från högskolan. Jag och Lina har varit där och pratat lite med våran handledade Antti som e skitbra att ge en bra idéer och får en att verkligen tänka sig för så man inte kommer drunkna i jobb och kanske inte hinner klart me allt innan examinationen.. Det vore ju förskräckligt..
Har skrivit ut lite jobbannonser idag som jag ska gå igenom och slänga iväg mitt CV till.. Ringde min gamla chef på hemtjänsten igår och hon ställde mer än gärna upp som referens åt mej.. Nu väntar jag bara på min gamla handledares godkännande, men kom ju på att det får jag nog inte förrän på måndag eftersom han har påsklov för tillfället!

Det var nyss en kille hit me en dörr till köket som jag kan stänga igen för att slippa så mycke damm när dom e och river mitt badrum under 6 veckor.. Kommer nog få krupp under dessa veckor då man inte kan städa riktigt eller nåt pga att dom e här och far :(

E så trött pga att jag pratade med någon till halv två inatt och sen upp 7 imorse :(
Det svider i ögonen som fan nu!!

Nä nu måste jag packa åt både mig och Felix eftersom jag sticker iväg imorgon vid 12.00.. Moa kommer att ha Felix från fredag till lördag och sen Ann-Sophie från lördag till söndag.. Själv kommer jag hem 20.55 på söndag kväll efter att förhoppningsvis haft en riktigt mysig helg :-P

see you later!!


Kommentarer
Postat av: dorran

hoppas du får det underbart nere i "del stockholm"

det behöver du verkligen gumman!!kram

2009-04-17 @ 08:35:03
URL: http://diezeldoriz.blogg.se/
Postat av: Ullis

Va gullig du e Dorran :) Japp som du vet hade jag det bra där nere..Var skönt att få komma iväg ifrån allt en stund. Kram

2009-04-22 @ 23:57:30
URL: http://raggarullis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0