Behövde

inte ha is i magen så särskilt länge igår som tur va :) Pratade med en viss någon både på msn och i telefon igår kväll!Så blev det även lite smsande me!

Gjorde inte så mycke igår faktiskt.. Sov ju inte nå på hela natten och när jag väl skulle sova vid 6 på morgonen så kunde jag ju inte somna :( Blev en skön tupplur på em istället och sen en dusch och lite mat och efter det var man som folk igen :)

Jo förresten så rensade jag ur garderoben och hittade en massa saker som jag ändå inte kan ha, så nu håller jag på att lägga ut det på tradera och får se om något blir sålt.. E ju lite trögt när man inte har sålt tidigare för då vet inte folk om dom ska våga bjuda nå, men nu har jag då fått någon auktion avslutad och då e det ju bara att skicka iväg det snabbt så det blir en nöjd kund så man får bra bedömning så andra vågar börja bjuda med :) Vill ju till Sthlm nu fort som fan :-P Vet ju att det kommer bli en helg som man inte glömmer i första taget ;)

Skulle behöva läsa lite litteratur idag men dom stimmar nere i källaren så man kanske får lov att vänta till efter fyra innan man kan börja me det.. Spelar ju ingen roll för han kommer ju jobba över till sent ikväll så då kan man ändå inte prata me honom förrän efter 22. Då kan jag ju lika gärna plugga.. Man kanske skulle ta och lägga in resten av annonserna på Tradera nu så man har det gjort! Så man får lite respengar och kan sticka iväg på en myshelg så snart som möjligt!!

Kanske skriver mer senare idag!


Jaha skriver några rader här igen då! Idag blev det inge litteratur läst alls.. Gick ju för fan inte när dom stimmade så in i helvete här i huset+ att det vibrerade i hela huset och inte nog me det så försvann tvn pga dåliga signaler.. Fy fan för digitaltv säger jag bara.. Bara krånglar sig hela tiden tycker jag. Tur nog kom kanalerna tillbaka iaf:) och ikväll blev det att titta på Färjan 2 och efter det 2 och en halv män som e så jävla rolig :-P Sedan hojtade en viss person till på msn så jag flög högt i soffan.. Den jäkla retstickan ;) Han kan konsten att retas må ni tro :-P Han tackade för ett fint mail.. vad det stod där e personligt och kommer inte att nämnas här i bloggen! Efter ett tag ringde han istället så vi kunde prata i telefon och jag kunde krypa under filten igen.. Har frysit så förbannat ikväll så vem fan vet om man håller på att bli sjuk:( har absolut inte tid med det för jag har både C-uppsats att skriva och det personliga brevet till mitt CV som jag aldrig lyckas få till och sen vill jag ju åka och hälsa på retstickan snart me ju som jag skrivit tidigare idag! jaja nu blir det till att ut me Felix och sen sova för vem fan vet när dom tänker börja stimma imorgon???? :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0