Ännu en

förskola har hört av sig angående arbetsintervju så nu ska jag träffa två förskolor i Hässelby och sen en i Kungsholmen oxå. Den personen ringde imorse och jag sa att jag skulle höra av mej så fort jag fått höra något datum från förskolorna i Hässelby.. Vill ju ta det i samma veva så jag slipper åka fram och tillbaka. Ska ju även börja intervjua en massa folk för C-uppsatsen och det gör ju att jag inte har tid att åka fram och tillbaka som en galning.

Igår blev jag spådd och det var riktigt snuskigt så mycke hon såg och det stämde oxå :) Får hoppas att allt slår in nu. Hon sa att allt elände e över och det e bara bra saker som ska hända nu och det e fan på tiden :)

Väntar på att Ann-Sophie ska komma och låna burken en vända så hon kan betala räkningarna. Skriver kanske mer senare!!


Längtar efter

 me mjölk nu!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0