3 epilepsianfall

har Felix haft inatt + en till här på fm :( Förstod att det skulle bli nå sånt efter att blåställen stimmade utav helvete igår. Stackarn blev väl stressad antar jag :( Har pratat me veterinären nu och fått tillåtelse att gå honom en extra dos nu. Han har fått den nu och ligger för tillfället och sover, men inte fan kan jag slappna av och sova heller.. Skulle ha behövt att läsa litteratur nu när det e tyst i huset, men e ju så trött nu så hjärnan e helt bortkopplad. Hoppas att dom slutar komma nu.. Måste fixa fram pengar nu så jag kan iväg och kolla fenemalvärdet i hans blod och även leverprov för att kolla hur läget e me den eftersom hans medicin tar på levern. Han hade ju högt värde sist och det lär nog knappast ha sjunkit sen sist!

Var ju bjuden på mat ikväll, men fick lov att ringa och avboka pga att jag inte vågar lämna Felix själv nu när han har haft anfall.. Hon som bjöd in mej har värsta pollenproblemen nu, så jag kan inte ta med honom dit för tillfället heller så jag får väl lov att laga min egen mat idag ändå..Såååååååååååååååååå tråkigt :(

Har varit iväg och postat ett par jeans som jag sålt på Tradera.. Vill ju få iväg dom snabbt så jag får bra bedömning som försäljare så resten blir sålt me.. Behöver ju som sagt pengarna så jag kan ta mej iväg en vända och få lite välbehövd semester över en helg :)

Lägger in en bild på min lilla goa epilepsikille och lilla Busa.. Kortet e taget hos Malin!

Nu ska jag försöka vila lite här och hålla tummarna på att anfallen håller sig borta ett tag framöver nu!
Bye

Hej igen!! Här stimmar dom fortfarande så någon vila har det ju inte blivit.. Har kollat runt lite på nätet efter soffor.. E så sugen på en ny stor mysig soffa som man kan mysa ner sig i.. Har hittat en på EM möbler men har inte vågat titta på priset för man lär ju inte ha råd me sitt studielån precis :(
Det finns ju en nackdel me att ha tygsoffa och ha hund och katt, men just nu e jag jävligt trött på skinnsoffa... Här kommer en bild på soffan... Visst ser den förbaskat jävla skön ut?? E såååååååååååååååååååååååååå sugen på den soffan alltså!!


Nä nu måste jag väl ut me min goa vovve en vända i solen.. Har då än så länge inte dykt upp något mer epilepsianfall och får hoppas att den där extradosen håller skiten borta nu!!

Bye for now!!!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hoppas att han slipper ha nått mera anfall nu! Kram

2009-04-07 @ 20:26:01
URL: http://www.nogg.se/pigglet
Postat av: Ullis

Tack jenny!! har då varit lugnt än så länge =) Kram

2009-04-08 @ 23:09:33
URL: http://raggarullis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0